25 septembrie 2010

ramas bun, clasa a IV-a

Ramas bun, clasa a IV-a !!!
Dar nu rămas bun , dragi elevi ,ci doar , ne revedem în septembrie !
De fapt , deja ne-am revăzut , pentru că , datorită problemelor de la calculator, respectiv blocarea pozelor mele, nu am mai putut să postez nimic.
Noi deja ne-am văzut şi am fost extrem de emoţionată când, la deschiderea anului, în momentul în care am fost anunţată ca fiind învăţătoarea de la clasa I C, din cealaltă parte a careului au izbucnit urale şi aplauze. Mulţumesc pentru frumoasa primire, dragii mei !Şi mult succes în acest an şcolar, sănătate vouă şi părinţilor voştri şi împliniri pe toate planurile !





























A urmat premierea ......unde m-am întâlnit şi cu cei de-a 7-a, din fosta serie.


















Şi câteva imagini din ultima zi de şcoală , de la discotecă, de unde bineînteles nu trebuie să lipsească nici Daria mea , care a fost "vedetă" (dansa singură )





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu