25 septembrie 2010

Ne pregătim pentru începerea anului

Vacanţa a trecut pe nesimţite şi , după o pauză binevenită, cu soare şi valuri, cu şederi prelungite în pat pentru a lectura ceva captivant, a venit luna septembrie.
Revederea cu colegii a fost plăcută iar, cu ocazia consiliului profesoral , am aflat care va fi sala mea de clasă. Situată la ultimul etaj , clasa arăta puţin dezolant. Tabla stricată, peretele din spate care era din rigips găurit de la bănci, nişte perdele care mie îmi aminteau de casele vechi de la ţară .... toate însoţite de regretul sincer al doamnelor directoare , care ne-au  comunicat că şcoala , graţie crizei care ne-a lovit pe toţi , nu a mai primit nici un fond.
Din punctul meu de vedere clasa promitea. Parchetul şi feţele băncilor fuseseră schimbate acum doi ani iar în spate şi în faţa nu există lambriu , lucru care mi-a  permis să-mi pun imaginaţia la contribuţie.
Drept urmare am început să sun......şi să sun..........şi să sun la toţi părinţii pe care îi aveam pe listă. Mai erau câţiva care nu-şi trecuseră nr. de tel. pe fişa de înscriere. Pe lângă aceştia la o parte îmi intra căsuţa, deşi am încercat de mai multe ori în zile diferite. Pe scurt, luni , cu mic cu mare, ne-am adunat la prima şedinţă. Am constatat cu multă plăcere că părinţii sunt persoane interesate , doritoare să creeze copiilor lor condiţii cât mai bune şi receptive la sugestiile mele.
Am hotărât să schimbăm înfăţişarea clasei cât mai mult posibil, în limita timpului şi a banilor. Drept urmare de marţi am început munca. A fost mult de lucru şi mărturisesc că am avut şi noroc. Noroc de nişte părinţi săritori care au răspuns prompt la solicitarea mea (mulţumesc pe această cale d-nei Buhuceanu , care s-a "plimbat"cu mine peste tot, la Arabesque, la Vasion, după materiale, d-nei Păduraru care ne-a ajutat indirect la făcut curat după ce s-a văruit şi la cumpărarea şi transportul parchetului pentru postament , d-nei Cadar care a reparat chiuveta suportând cheltuielile şi a finalizat aducând şi un suport de prosoape de hârtie şi nu în ultimul rând d-lor Vlad ,Florea şi din nou Cadar care au venit mai multe zile , inclusiv în week end şi au vopsit caloriferele , uşile ,pervazul, au finalizat văruitul, au decupat planşe ......şi , era să uit, d-lui Vlad , care ne-a montat parchetul şi d-nei Tochilă care a venit cu amândoi copiii la curăţenie , iar Ana-Maria a fost foarte săritoare şi a şters toate băncile ).
Eu am stat zilnic de marţi până vineri până pe la 7 seara în şcoală , când ne dădea afară portarul , plus sâmbăta şi duminica când am adus toată familia să "ajute".
Am investigat subsolul şcolii de unde am făcut rost de o altă catedră mult mai bună, de postament , de tablă liniată cu suport . Am făcut rost de alte perdele de la colega mea Mădălina, căreia îi mulţumesc şi dintr-un spatar de bancă de plastic am făcut suport de cretă şi burete la tablă.
Am scris destul . Să lăsăm imaginile să vorbească , ca în emisiunile de înfrumuseţare cu ÎNAINTE şi DUPĂ.


 ÎNAINTE.......



DUPĂ.......






Şi câteva imagini surprinse din timpul transformării....









VĂ PLACE ?
CLASA ÎI AŞTEAPTĂ PE COPII CU BRAŢELE DESCHISE !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu