22 septembrie 2010

Gradinita 29

Deşi cu mare întârziere, cu scuzele de rigoare, am rămas restantă cu prezentarea a două activităţi deosebite care au avut loc în anul şcolar precedent. O serbare superbă care a fost organizată de inimoasele doamne educatoare de la Grădiniţa 29 de la grupa pregătitoare şi o lecţie deschisă deosebită urmată de un spectacol care a presupus o muncă titanică a tuturor educatoarelor de la Grădiniţa nr.17.
Voi începe cu Grădiniţa 29 ......unde am fost invitate împreună cu elevii noştri .Atât eu cât şi colega mea Cristina Ivu am rămas foarte plăcut impresionate de ceea ce am văzut. Copii de grupă pregătitoare evoluând ca adevăraţi actori , cu mimică , gestică , intonaţie şi mai ales dezinvoltură. Acum , privind în urmă , regret că de la aceste minunate grupe nu am în clasă decât un singur elev, dar sper că pe viitor colaborarea va fi mult mai fructuoasă . După spectacol am vizitat expoziţia de pe holul grădiniţei. Dar să lăsăm pozele să vorbească......:


Denis, elevul meu....

Urez succes doamnelor educatoare şi doamnei director în acest nou an , multă sănătate, răbdare , putere de muncă şi portofele pline. Să dea Dumnezeu ca în "grădina" dumneavoastră , din care aţi cules roadele a patru ani de muncă şi dăruire, noile seminţe să dea rod la fel de bogat .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu