10 iulie 2011

8 martie




Am pregatit o surpriza femeilor , mamici si bunici , din viata elevilor mei. A fost o surpriza pregatita din timp ,in care am pus mult suflet , pentru a le aduce un zambet pe buze .....si cred ca am reusit. Am inregistrat copiii care , rand pe rad , au facut declaratii celor care ocupa un loc atat de important in viata lor. Au fost declaratii spontane, nepregatite, comice sau emotionante ,timide sau spuse cu mult aplomb ..... oricum pline de dragoste.Am facut comanda de un tortulet deosebit si am prelucrat , ca si la Craciun , fotografii facute special , cu o tematica adaptata sarbatorii. Copiii, la randul lor , au muncit ca niste albinute. Am pastrat de la inceputul lunii februarie caserolele de ciorba si felul doi de la scoala dupa scoala (cu aceasta ocazie fetele mele au avut si treaba cu spalatul si curatarea mesei ) . Din caserolele de ciorba am facut un ghiveci cu flori de hartie , iar din cele de felul doi o interesanta si originala "cutiuta de bijuterii". In plus , felicitarile personalizate.  Ora de intalnire a sosit.Doamnele au venit pe rand sau in grup , elegante, frumoase, curioase si in numar mult mai mare decat m-am asteptat. Mai departe....las pozele sa vorbeasca:






















2 comentarii:

  1. A fost ceva neobisnuit , am vazut , cum fiecare mamica isi cauta " puiutul " pe minunatul tort ... , erau fericite ca se aflau acolo de ziua lor ( 8 Martie ) .

    Multumim !

    RăspundețiȘtergere
  2. EXTRAORDINAR...FARA CUVINTE...
    DESI NU AM PUTUT FI PREZENTA(DIN MOTIVE OBIECTIVE)LA ACEASTA MEMORABILA INTALNIRE...IMAGINILE SPUN MAI MULT DECAT AR PUTEA SPUNE MII SI MII DE CUVINTE...
    VA MULTUMIM PENTRU TOT CEEA CE FACETI PENTRU MICUTII NOSTRI..PENTRU TOT CEEA CE II INVATATI(RESPECTUL FATA DE PROPRIA MAMA,FATA DE PROPRIA PERSOANA...FATA DE SCOALA...FATA DE TOT CEEA CE INSEAMNA ZIUA DE MAINE)VA MULTUMIM DIN SUFLET CA EXISTATI SI CA LE SUNTETI ALATURI(CHIAR SI ATUNCI...CAND VRAND-NEVRAND...GRSESC)
    PUPICI

    RăspundețiȘtergere