6 martie 2011

ZILELE ȘCOLII "ION CREANGĂ" -sâmbătă

1 Martie, zi aducătoare de primăvară măcar  în suflet și în gesturi (dacă afară iarna încă se războiește destul de convingător cu sora ei în defavoarea celei din urmă ... spre disperarea noastră ).
1 Martie, zi de sărbătoare în școala noastră. SĂRBĂTORIM MAJORATUL !!!! 18 ani de funcționare a instituției , 18 ani în care pereții , băncile , holurile ,florile  ..... au împrumutat ceva din sufletul nostru , al dascălilor și al elevilor. Am crescut împreună , am stabilit relații între noi ca într-un puzzle în care fiecare piesă are rolul ei în portretul final al unei entități care a prins contur , s-a maturizat, s-a metamorfozat , s-a autoperfecționat . Ne-am împărtășit reușitele, bucuriile, dar și tristețile , dezamăgirile , ne-am apropiat , am devenit prieteni mai mult decât colegi, am format  un colectiv care , după ce a împrumutat de la fiecare o scânteie din personalitatea sa , a aprins un foc la a cărui căldură s-au încălzit multe generații de elevi.
Anul acesta voi împlini și eu 2 majorate și mă gândesc cu nostalgie , că jumătate din viața mea se intersectează cu această școală. Eram și eu un copil care își propusese să se dea mare printre pitici. Uitându-mă în urmă văd chipuri , suflete , personalități, gesturi, reacții , emoții , momente unice ... și realizez că aceste amintiri fac din această profesie , hulită de unii, ignorată de alții, dezonorată și călcată în picioare de mulți  ceva unic...
Dar să ne întoarcem la aniversarea noastră...... Școala și-a deschis porțile cu aer de sărbătoare începând cu ziua de sâmbătă când a avut loc eco-olimpiada mărțișorului.Elevii veniți, dar nu numai ei , au dat frâu liber imaginației și au creat lucrări pline de originalitate . Nu numai ei , pentru că nici părinții și profesorii veniți nu au pierdut timpul ..... 



















Am trecut și pe la Laura unde munca era în toi..









În acest timp elevii....... făceau minuni



























Grabită să ajung acasă (unde mai aveam o aniversare de sărbătorit, respectiv cele 2 majorate ale soțului meu ) m-am întâlnit pe culoarele școlii cu ... surpriză... foștii mei elevi, în prezent în clasa a VIII-a , îmbrăcați ECO. Mi-am sunat consoarta , care aștepta în fața școlii , că mai întârzii puțin și....











LA MULȚI ANI, TATA GABI !!!





Un comentariu:

  1. Vă oferim un program creativ pentru copii (noutate în ţară !) “Pictare manuală pe tricou” prin care copii pot picta manual (cu vopsele tubulare special dezvoltate în acest sens) figurile, erourile preferate sau propriile concepţii pe tricourile lor. În acest fel asigurăm celor mici şi mari o activitate utilă, un eveniment cu o amintire plăcută şi o senzaţie sigură de succes în petrecerea timpului liber.
    Pentru detalii vă rugăm să vizitaţi website-ul nostru www.pigmenta.ro (inclusiv galeria foto) unde puteţi să aflaţi mai multe informaţii despre acest program.

    Pentru cei interesaţi dorim să oferim o oportunitate de afacere în sensul că vom extinde această afacere în toate zonele ţării.
    Căutăm colaboratori în toată ţara.

    Cu respect,
    Szasz Imre

    RăspundețiȘtergere