2 iunie 2010

EXCURSIA LA GALAŢI


Vineri seara primesc un telefon de la colega şi buna mea prietenă Geanina în care mă întreba dacă pot găsi 6 copii cu care să merg împreună cu ea în excursie la Galaţi. Nu pot să mai zic expresia "am înroşit firul telefonului" acum cu telefoanele mobile , dar vreo 3 ore am ţinut-o numai în "conferinţe" cu părinţii . Rezultatul a fost unul pozitiv, astfel că joi la prima oră eu şi 6 elevi de-ai mei : Adelina, Geanina, Alexandra, Iulian, Petrişor şi Bianca am urcat împreună cu clasa d-nei învăţătoare Geanina Spiriduş şi încă o clasă de la Şcoala "Mihail Sadoveanu" , care s-a dovedit a fi o veche cunoştinţă, în autocarul care urma să ne ducă la destinaţie. Pentru prima dată în istoria excursiilor pe care le-am făcut, în ciuda drumului lung care ni s-a întins în cale, nimănui nu i-a fost rău nici la dus nici la întors, lucru extrem de important de menţionat , cu precizarea că nici mie nu mi-a fost rău deşi sunt o adevărată fană a răului de maşină, tren, avion şi a oricărui alt mijloc de transport inventat de om.
Am ajuns cu bine la Galaţi unde , pe o ploaie măruntă , am trecut cu bacul Dunărea, după care am fost să ne încălzim cu o ciocolată caldă şi să luăm micul dejun. În apropiere era grădina botanică în cadrul căreia se ridica o clădire modernă , complexul muzeal pe care intenţionam să-l vizităm. Aici am găsit cu surprindere şi deosebită plăcere de toate: la subsol era un acvariu cu o diversitate de specii de peşti , la parter o expoziţie de roci, una de reptile şi un mic cinematograf unde am vizionat un film 3D despre dinozauri, la etajul I o expoziţie de fluturi şi una despre peşteri, având şi o "peşteră" în miniatură confecţionată foarte ingenios din polistiren. La ultimul etaj era si observatorul astronomic la care am revenit datorită programării după ce am mers pe un vaporaş restaurant un am servit o îngheţată. Ultimul obiectiv a fost turnul televiziunii care are 100 de metri şi de unde am putut vedea panorama oraşului şi Dunărea. Întoarcerea a fost la fel de lină ca şi venirea , copiii fiind în continuare plini de energie. Am ajuns acasă la ora 22:20 după o zi încărcată dar foarte frumoasă şi încărcată de informaţii.
Şi acum .......
  • la drum

  • cu bacul peste Dunăre

  • micul dejun

  • din nou la drum spre complex

  • expoziţia de roci

  • expoziţia de fluturi

  • vizita în "peşteră"

  • acvariul

  • expoziţia de reptile

  • la o îngheţată pe vaporaşul restaurant

  • la observator

  • la turnul de televiziune

2 comentarii:

  1. buna sunt eleva carmen din clasa a4a A ,si imi plac pozele pe care le-ati facut dar mai ales pozele 25 si 26 (de la gradinita Lizuca)

    RăspundețiȘtergere
  2. cred ca a fost o aventura de minune:)) zau asa mia placut toate pozele in special ultimele poze ! creca copii s-au distrat de minune ! si lui verisoara mea !! care a fost in excursie :P va poop pe toti! :))

    RăspundețiȘtergere