2 mai 2010

comisia metodica

Da, minunata zi.....
Fatidica zi de vineri , când cu mic , cu mare , ne-am adunat la mult aşteptata şi amânata comisie metodică cu educatoarele . Am organizat tot, ne-am pregătit , am verificat toate slide-urile să vedem dacă merg , totul părea OK.
Le-am aşteptat pe doamnele educatoare, care cu greu se lăsau duse de la razele calde ale soarelui. Presimţeau dânsele ceva. Comisia a început optimist şi s-a frânt foarte curând, când, după un speech foarte original al unei colege şi o prezentare foarte interesantă a Laurei de la clasa I , calculatorul s-a încăpăţânat şi a refuzat să mai coopereze. Doamna director a încercat să salveze situaţia cu rezerva inepuizabilă de glume, extrăgând din arhiva personală una perfectă pentru momentul respectiv, lucru care a mai salvat din momentele penibile în care eu şi şefa noastră , Mirela, ne chinuiam să resuscităm îndărătnicul laptop. Momentele s-au prelungit , iar distinsele doamne educatoare ne-au demonstrat, deşi nu acesta era scopul pentru care le-am chemat noi , că dau dovadă de o infinită răbdare şi o politeţe ieşită din comun, afirmând la final că totul a decurs foarte bine.
Pe această cale ţin să le mulţumesc personal şi, dacă voi reuşi, voi încerca să postez aici câteva din materialele care nu şi-au găsit locul unde trebuiau să şi-l găsească , respectiv la memorabila comisie.
Personal am trăit o mică dramă pentru că verificasem slide-ul de vreo trei ori înainte (de felul meu sunt o ghinionistă în astfel de momente, aşa că mi-am luat toate mijloacele de prevedere) .Mă chinuisem la el 3 zile şi 3 nopţi cam cât ţin în poveşti nunţile , numai că la mine povestea nu s-a terminat cu o nuntă ci cu dormitul la 2-3 noaptea , cu plânsul fetiţei mele care mă vroia în pat cu ea, iar la final cu blocarea calculatorului . Dar asta e. Noi să fim sănătoşi ca incidente de acestea tragi-comice se pot întâmpla oricui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu